Στη σύγχρονη εποχή των social media, η προώθηση προϊόντων μέσω influencers έχει αποκτήσει σημαντική δύναμη, επηρεάζοντας τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Παρ’ όλα αυτά, οι influencers συχνά βρίσκονται εκτεθειμένοι σε κινδύνους, όπως ανισοβαρείς συμφωνίες ή απάτες μέσω ψεύτικων emails.
Στο γραφείο μας, προσφέρουμε νομική προστασία σε influencers κάθε κατηγορίας, ανεξαρτήτως αριθμού followers, για να διασφαλίσουμε ότι είναι προστατευμένοι σε κάθε συμφωνία διαφήμισης. Συμβουλεύουμε για τη συμμόρφωση με τις ευρωπαϊκές οδηγίες, όπως η οδηγία 2005/29/ΕΚ για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές και η οδηγία 2006/114/ΕΚ για την παραπλανητική και συγκριτική διαφήμιση, μαζί με τις αναθεωρήσεις τους, που προτάθηκαν για την αντιμετώπιση των κενών και είχαν ως αποτέλεσμα την οδηγία (ΕΕ) 2019/2161, η οποία εκσυγχρόνισε και ενίσχυσε τους κανόνες για την προστασία των καταναλωτών .
Αναλαμβάνουμε τη σύνταξη και διαπραγμάτευση συμφωνιών συνεργασίας (influencer agreements), διασφαλίζοντας ότι οι influencers προστατεύονται από παραπλανητική διαφήμιση και αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, ενώ τα πνευματικά τους δικαιώματα παραμένουν αλώβητα.